ONTVANG NU 10% KORTING MET CODE HERFST10 ! - GRATIS SNELLE LEVERING BINNEN NL & BE!
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten, binnen 2 dagen na levering, eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@about-arts.nl .
Om de klacht in behandeling te kunnen nemen dien je foto's mee te sturen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Speciale instructies voor de verkoper bij uw bestelling
Liquid error (snippets/cart-drawer line 228): product form must be given a product

Wat zoek je?


Zoeken  

DON'T MISS OUT

Blijf op de hoogte van de laatste trends& nieuwe producten!